Uw boekhouding laten doen?

Ervaar zorgeloos boekhouden en haal het maximale uit uw bedrijf.


Mededeling loonheffingen aangifte doen en betalen vervalt

7 oktober 2011.

Per 1 januari 2012 krijgen inhoudingsplichtigen niet meer aan het eind van elk aangiftetijdvak van de Belastingdienst een mededeling met de vraag hun aangifte loonheffingen op tijd te doen en te betalen. Ook ontvangen zij de bijbehorende acceptgiro niet meer.

In november krijgen werkgevers de 'Aangiftebrief loonheffingen' voor 2012. Hierin staan de aangiftetijdvakken van 2012, de bijbehorende uiterste aangifte- en betaaldata en betalingskenmerken. Wie nu de acceptgiro gebruikt, moet vanaf 2012 zelf een overschrijving doen en daarbij het betalingskenmerk van de aangifte vermelden.

Vanaf volgend jaar is het dus zaak zelf de betaaldata e.d. in de gaten te houden. Bewaar daarom de aangiftebrief loonheffingen die u november ontvangt! Bron: Belastingdienst 4-10-2011

Financieel Administratieve Dienstverlening Op Maat